Колектив ДП «АНТОНОВ»
ініціював народний конкурс на
назву нового транспортного
літака Ан-178.
Цей літак відноситься до високотехнологічних проектів
України, який стрімко розвивається.
ініціював народний конкурс на
назву нового транспортного
літака Ан-178.
Цей літак відноситься до високотехнологічних проектів
України, який стрімко розвивається.
Розробка Ан-178 тривала менше 3,5 років, що є своєрідним
рекордом для авіаційної галузі. Від завершення будівництва літака до
його першого польоту пройшло всього 20 днів. А менше, ніж через місяць
Ан-178 вдало дебютував на світовому авіашоу Ле Бурже-2015. Сьогодні
новий транспортник проходить програму льотних випробувань. У період з 8
по 12 листопада літак демонструвався в Дубаї.
Повертаючись з міжнародного авіаційного салону Dubai Air Show, новий транспортний літак Ан-178 виконав найдовший за програмою льотних випробувань політ тривалістю 6 годин 14 хвилин. На своєму шляху літак долав потужний зустрічний вітер, швидкість якого сягала 150 км/год. Ан-178 летів на максимальній висоті – 11600 м та приземлився у вечірній час доби, тобто за відсутності денного освітлення. Отже, цей переліт став справжнім випробовуванням для Ан-178 за багатьма факторами, який літак вдало подолав.
Повертаючись з міжнародного авіаційного салону Dubai Air Show, новий транспортний літак Ан-178 виконав найдовший за програмою льотних випробувань політ тривалістю 6 годин 14 хвилин. На своєму шляху літак долав потужний зустрічний вітер, швидкість якого сягала 150 км/год. Ан-178 летів на максимальній висоті – 11600 м та приземлився у вечірній час доби, тобто за відсутності денного освітлення. Отже, цей переліт став справжнім випробовуванням для Ан-178 за багатьма факторами, який літак вдало подолав.
Команда «АНТОНОВ» робить все можливе, щоб Ан-178 став гідним продовженням лінійки всесвітньо відомих літаків «Ан», серед яких: Ан-2 «Аннушка», Ан-22 «Антей», Ан-124 «Руслан», Ан-225 «Мрія». Соратники Олега Костянтиновича Антонова розповідають, що називаючи свої літаки видатний авіаконструктор звертав увагу на наявність в їхніх іменах складу «АН».
У НАТО літаки «Антонов» відомі під іншими назвами. Наприклад, Ан-2 називається «Colt» (Лоша), Ан-22 - «Cock» (Півень), Ан-124 - «Condor» (Кондор), Ан-225 - «Cossack» (Козак). В американській класифікації ці літаки вважаються транспортними, що зумовило велику літеру «С» у цих назвах, яка походить від слова «Сargo» (вантаж).
Підприємство «Антонов» вирішило залишити попередню назву нового транспортного літака АН-178.
Майже два місяці тривав оголошений підприємством конкурс на народну назву нового транспортного літака. Конкурс почався 22 жовтня на офіційній сторінці підприємства у мережі. На конкурс надійшло понад 5 тисяч пропозицій. У голосуванні взяли участь понад 250 тисяч осіб.
«Ми щиро вдячні кожному з учасників! Ваша увага – велика честь для нас! Але після оприлюднення проміжних результатів голосування, в мирний перебіг Народного конкурсу втрутилася політика. Боротьба за назву стала приводом міжнародних політичних баталій. Тому новий транспортний «АН» залишається в міжнародній класифікації як АН-178», - говориться у повідомленні.
Серед варіантів, які пропонували люди, - «Амет-Хан Султан», «Степан Бандера», «Кіборг». Антонівці віддали перевагу назвам: «Дельфін», «Богдан», «Надія».
Немає коментарів:
Дописати коментар